-morten- Startet 21.Juni.2013 Del på Facebook Startet 21.Juni.2013 Hei planlegger en liten tur fra hytta vår til hytta som Samboeren min har i Stangvika på Møre. Jeg lurer derfor på om det er noen kjendtfolk her som vet av sikkre bensinfyllinger på strekningen Aure-Valsøya-Halsa-Surnadal-Stangvik Er jo masse båter innover fjordene der så rekner med at dem må fylle bensin en eller annen plass! vi fyller jo proppfult, men må jo ha til tilbaketuren også, eller om nor uforutsett skjer eller om vi tar en avstikker Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Perih Svart 21.Juni.2013 Del på Facebook Svart 21.Juni.2013 I Bøfjorden er det bensin like ved kaia, på butikken, men du må bære 40 meter. Ellers i havna i Kristiansund. Men det er jo en avstikker fra leia. Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 21.Juni.2013 Del på Facebook Svart 21.Juni.2013 Mjosundet i Aure har både bensin og diesel .og Mjosundet er vel sånn ca midt mellom deg og meg Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 22.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2013 Ser ut som det er Mjosundet og Bøfjorden so er aktuell. kRistiansund blir feil rettning :-) Er vel lite utbygget bensinfyllinger innover mot Halsa og Stangvika ja sikkert. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Ingar Svart 22.Juni.2013 Del på Facebook Svart 22.Juni.2013 Bøfjorden mangler i Drivstoffbørsen, Mjosundet ligger der. Alle kan oppdatere data og legge til nye steder der de ikke finnes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.