AK97u Startet 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2013 Jeg fikk med meg en pumpe da jeg kjøpte båten min i fjor (vinter). Pumpa begynner å pumpe når det er så og så mye vann i båten, i fjor pumpet den to ganger i løpet av hele sesongen og det var altfor lite. Så i år tenkte jeg at jeg skulle parallell koble Bryteren som pumper når det er så og så mye vann i båten og en av og på bryter. Slik at hvis jeg er borte fra hytta vill den pumpe ut regnvannet og når jeg skal kjøre pumper jeg ut alt vannet slik at båten blir lettere. og når den først begynte å pumpe ville den ikke stoppe. https://baatplassen.no/bildearkiv/43/43965/img_7871.jpg Det jeg lurte på var om noen har en liknende bryter som vet om noen måter som man kan lure bryteren på slik at jeg slapp å sette opp en ny bryter . Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 -er det bare meg, eller er bilde LITT uklart :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.