Haugvar Startet 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2013 Skal farte langs kysten med dykkerutstyr i stuerommet og lurer på om noen har noen god oversikt over steder å fylle luft på flaskene som ligger nær brygga .... ? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 Du kan laste ned en app fra PADI , så får du en oversikt over deres lokasjoner. SSI har også en tilsvarende app. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 Tanumstrand og Hamburgsund vet jeg om. Jeg har tenkt å ta med to fulle 12l 300 bars så har jeg en stund Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 Hei Du kan kontakte de forskjellige dykkerklubbene langs ruten du skal seile. Ikke usansynlig at de har presse og lokaler i nærhet til sjøen. Og som ikke medlem av klubben betaler du noen få tikroner mer for flaskefyllingen noe som igjen gir en liten inntekt til klubben. larss Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 Du finner også en god oversikt over klubber, samt luftfylling på Dykkerpedia.com. http://www.dykkepedia.com/wiki/Kategori:Gassfylling Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.