båtløskar Startet 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2013 når jeg starter motoren i båten så piper alarmen for oljetrykk i 1 maks 2 sekunder etter oppstart. er dette normalt? er det feil olje på motor? Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Hørtes ikke unormalt ut dette, tar litt tid å opparbeide trykk. Vedr olje: ikke godt å si Sitér dette innlegget Link to post
båtløskar Svart 25.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 ok takker :) hadde hvert kjipt og ødelagt motor før ferien hehe Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Er du sikker på at det er alarmen for oljetrykk ? På min gamle TAMD30 så hadde jeg pipelyd ved oppstart hver gang.. Nåla til oljetrykket gikk rask opp (2-3 sek) , så lenge den gjør det er det ikke nødvendigvis noe galt..? Sitér dette innlegget Link to post
båtløskar Svart 25.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 hehe nei jeg er ikke sikker på hva slags alarm det er, jeg gikk bare ut ifra at det var det siden oljetrykket brukte litt tid på og gå opp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.