Jori Startet 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2013 Har montert slik autotabsystem i båten. Det er noe i at gamle ting ikke bør røres, ved siden av at de fleste kontakter gikk i oppløsning pga irr, ser det ut som den ene solenoidventilen har satt seg/blitt kaputt. Ser at ny Hydraulisk pumpe koster ca. 3000,-, virker unødvendig når kun er en ventil som er utbyttbar som er defekt. Noen på forumet som vet hvor man kan få tak i bare Solenoidventilen? Er to stykk på pumpa en for styrbord og en for babord, men er samme ventil bare med forskjell i grønn og rød ledning. Sitér dette innlegget Link to post
Eslo Svart 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Eg kjøpte slike hos marineshop.no Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 25.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Eslo, Takk. Jeg bestiller i morgen Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Ebay brukar vara bra på sånt... Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 25.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Ebay brukar vara bra på sånt... Ja enig, men utfordringen er at båtferien starter til neste helg. Ting sitter gjerne fast i tollen opptil ukevis inn til Norge, men godt tips og takk Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 1.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2013 Eslo, igjen takk. Da er ventil byttet og nå virker begge trimplanene som de skal. (Må jeg finne ledningen på det ene drevet som gjør at det av og til ikke virker) Noe skal jeg holde med på ferien også :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.