tomfro Startet 26.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2013 Om været tillater det så har jeg tenkt og gå utenfor koster på vei sydover, noen med erfaringer som har innvendinger mot denne ruten. Om så er går jeg nord for tisler og følger kosterfjorden sydover. https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4934/screenshot_2013-06-26-16-56-11.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Olemar Svart 26.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2013 Hvis jeg hadde valgt å gå på utsiden hadde jeg holdt meg lenger unna land. På grunn av sikkerhet, men også komfort. Det er ofte kvapsete sjø på utsiden av Koster. God tur! Sitér dette innlegget Link to post
tomfro Svart 26.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2013 Hvis jeg hadde valgt å gå på utsiden hadde jeg holdt meg lenger unna land. På grunn av sikkerhet, men også komfort. Det er ofte kvapsete sjø på utsiden av Koster. God tur! Takk, Da er det nok greit og trekke streken vest for torbjørnskjær og så rett ned mot vederøyene Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.