Odbor Startet 26.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2013 Hei. Jeg har byttet fra manuell til digital controller på min Ebersparcher D4. Har koblet etter anvisning men den er nå helt død. Jeg måler 11,6 volt på blå og hvit ledning før jeg kobler til han/hun kontakt. Etter at jeg setter sammen han/hun måler jeg kun 2,26 volt. Mulig det skal være slik? Noen som kan hjelpe meg litt videre? Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 26.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2013 Sjekk at du har koblet rett på nytt. Lenge siden jeg gjorde det, men du har kanskje ikke fjernet en leder e.l. Det er også innebygget temp føler i digital regulatoren. Ligger en tråd om dette her på båtplassen så søk etter den.. Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 26.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2013 Den blå/hvite er for diagnose den røde er pluss inn den brune er minus den gule er plus ut som starter brenneren den grå med rød stripe er den som regulerer varmen og den grå er for ekstern tempføler Så hvis du har koblet rett så skal du ha 12V melom rød og brun og når den skal starta så skal det være 12V mellom brun og gul ledning Sitér dette innlegget Link to post
Odbor Svart 26.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2013 Takker.Da blir det en ny runde med måling og feilsøking i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Odbor Svart 30.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2013 Heisan.Da var saken løst. Det var mangel på spenning på rød leder som var problemet.Jeg legger nå opp en egen leder til denne direkte. Takk igjen for tipsene, Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.