WGM36 Startet 26.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2013 Skal på guttetur med båten på fredag, en eller annen "idiot" har fylt vanntanken min med diesel Har sugd ut det jeg klarer, men kommer litt vann i vannutskilleren etter en times kjøring. Kan jo umulig være mye vann igjen på tanken, så tenkte å helle på litt Hammerdown for å bli kvitt resten av vannet. Hvis noen har en flaske eller vet om forhandlere i nærheten av Sarpsborg distriktet så hadde det hvert helt supert, betaler godt for en skvett med lurium hvis det redder turen på fredag. Motorene er kad 42, noen som er skeptiske til å bruke Hammerdown på disse motorene?? Mvh Terje Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 26.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2013 Du mener vel at det er fylt vann på dieseltanken. Sendte deg en IM Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 26.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2013 Hammerdown (HD) skal blandes 1:6500, så du trenger ikke store dråpen. På min tank som tar 160 liter skal jeg ha 0,0246 liter HD (en kvart desiliter). Jeg har 0,5 liter Hammerdown, så jeg har til ca 20 behandlinger hvis det ikke befinner seg noe HD på tanken fra før. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.