-morten- Startet 27.Juni.2013 Del på Facebook Startet 27.Juni.2013 Jeg planlegger en tur der jeg sansynligvis stopper å tanker i Mjosundet. Skal sørover ut Aursundet etterpå så jeg lurer på om det er noen kjendte i dette området. lit vanskelig å se på kartene hvor dypt det er i det sundet. Det står 2,5 i papirkartet nedenfor Kvalvik. På Navionics(i-pad) står det 0,5-10m. Jeg har ikke gått der før. Det er en 19 fots Askeladden så jeg stikker ikke så dypt. Håper det er noen fra Aure eller omegn her. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
mateco Svart 27.Juni.2013 Del på Facebook Svart 27.Juni.2013 Jeg går der på fjæra sjø med min som stikker vel 1 m så det skal gå bra !! Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
-morten- Svart 27.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2013 Takk for svaret! Da stemmer nok sikkert 2,5 som det står i papirkarttet Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
windyén Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Hei, ingen problem, hold deg bare i midten. Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 De går der med nokså stor båter så ingen problem. Mjosundet er en fantastisk plass. Sist vi var der grillet vi ute på brygga i de grillene som var utplassert. Var utrolig koslig. PS: Vi ligger nå i korssundet å venter på at kulingen avtar og turstart inn Sognefjorden. Mulig vi så stikker en liten tur til Bergen når vi først er så nært. Vår første erfaring på turen var at det ikke er båtstørrelsen som begrenser mulighetene. Vi har ingen problem med å takle vær, bølger i forhold til de største båtene på turen og komforen er OK sier fruen... Sitér dette innlegget Link to post
kvimms Svart 2.Juli.2013 Del på Facebook Svart 2.Juli.2013 Der kan du trygt kjøre, kjører både marsjfart og nedslakket der, og aldri vist under 1,4 på loddet :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.