Ancas Startet 11.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2005 (redigert) Endelig kommer våren snart. Jeg har ribba ut hele dørken, lakka den med 7 lag lakk. Tatt ut trespantene og laget nye i impregnet tre for att de skel holde noen år... Motor er demontert . overhalt og er i kjelleren. Skal montere motor og dørk i morgen. GLEDER meg til sesongen begynner !!! Er det andre som tripper for å komme i gang ? Redigert 11.Mars.2005 av Ancas (see edit history) Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Hallaron Svart 11.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2005 Endelig kommer våren snart. Jeg har ribba ut hele dørken, lakka den med 7 lag lakk. Tatt ut trespantene og laget nye i impregnet tre for att de skel holde noen år... Motor er demontert . overhalt og er i kjelleren. Skal montere motor og dørk i morgen. GLEDER meg til sesongen begynner !!! <{POST_SNAPBACK}> enig - men det snør ute nå Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Petter-B Svart 11.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2005 Er det andre som tripper for å komme i gang ? <{POST_SNAPBACK}> Jepp, båten er allerede polert og mangler bunnstoff, litt elektrisk og noe forbedringer, så er vi klar. Hadde jo håpet å sette ut i slutten av påsken, men været er jo ikke akkurat sommerlig. Regner med å hente inspirasjon på båtmessa i morgen. Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
biggen Svart 11.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2005 Gleder meg?? Ja det kan du skrive opp Har jobbet med båten i hele vinter, masse greier. Nye puter og stoler under kalesjen, byttet alle skroggjennomføringer og "gått over" + kalkblåst og ny lakkert motor etter alle oppskrifter.. og mere til... Bare synd motoren er så ren en kort stund... Før og etter bilder.. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2005 Generellt bare polering og litt stoffing som gjenstår så kan kranbilen komme. Sitér dette innlegget Link to post
Seastar Svart 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2005 Idag, lørdag er det et fantastisk vær her på Romsdalskysten - og madammen og jeg skal ut på tur med skuta. Jada, vi har vært klar for sommersesongen lenge vi - og gleder oss enormt til fortsettelsen fremover........! God båthelg til dere alle! Ship ' O ' Hoi! Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2005 Er det andre som tripper for å komme i gang ? <{POST_SNAPBACK}> Gjett... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.