Klassiker Startet 28.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2013 Håper at flere kan dele erfringer med mrinaer og båtversteder man bør unngå. Det er så mange som operer useriøst med stive priser, dårlig service og som ikke kan holde det de lover at dette kan bli nyttig. Kom nylig hjem fra Strømstad Marina / Kebal Marineservice. Har aldri vært borti maken til elendig service og dårlig kundepleie. De er tydelig blitt bortskjemte med en drøss norkse kunder som betaler godt for seg og som krever lite. Jeg har drevet med båter hele mitt liv og er fortsatt i sjokk over hvordan vi ble behnaldet, konstante brutte avtaler, Ubehagelig oppførsel når vi skulle hente båten. Vi brukte nesten 70 000 SEK der og jeg angrer virkelig at vi valgte denne marinaen. Vi booket i fjor høst for å ha alt klart, men det har ikke vært annet enn surr siden vi kontaktet de igjen i vår. Nå senest vikk jeg en purring på en faktura som jeg måtte betale med kort der før jeg fikk hente ut båten. Da hadde vi betalt inn 35 000 SEK og ønsket naturligvis å betale resten på 10 dager faktura. Det ble ikke aktuelt og vi måtte " tømme" kortene våre før vi fikk dra. Så presterer de igjen å purre på dette som er betalt. Styr unna disse. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 28.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2013 (redigert) Problemstillinger som dette er det alltid vanskelig å vurdere for oss andre. Jeg betviler ikke det du skriver, men marinaen/verkstedet er helt sikkert uenig med deg. Hvis du fikk vite prisen på det du ville ha gjort allerede i fjor høst, er det kanskje ikke så rart at de vil ha pengene sine før du får ut båten. Alternativet for dem kan jo bety trøbbel i ettertid, og det kan være deres erfaring. Jeg er jo ikke overbevist om at de er bortskjemt med betalingsvillige og lite kravstore nordmenn, for det er vi vel ikke. Hva ville pris på det du fikk utført vært i Norge? Håper du i det minste er fornøyd med arbeidet de har gjort! Jeg tror de fleste verksteder er god på noe og kanskje ikke så god på andre ting, og synes det kan være vel så viktig å skryte av de som virkelig kan sine ting. Redigert 28.Juni.2013 av Wiking26AC (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.