Bitteliten Startet 28.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2013 Fattern ligger i Åsgårdstrand med defekt Jabsco dass fra -99. Noen båtsjappe i nærheten åpen lørdag som kan ha? Maritim ved E18 er for langt unnaAlternativt noen i Mosseområdet så kan jeg dra over. Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 28.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2013 Det er en ny båtsjappe som har åpnet på Hortensveien ved Barkåker. Rett ovenfor bilopphøgger'n tror jeg det var. Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 28.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2013 Vestfold båtutstyr i Horten tlf 953 67 903 Herholt Andersen i Tønsberg 33 37 95 50 Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 28.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2013 http://www.bestmarin.no/Forhandlerkart.aspx?kundeid=26831 Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2013 Takker Sitér dette innlegget Link to post
Fredrik_ Svart 28.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2013 Det er en ny båtsjappe som har åpnet på Hortensveien ved Barkåker. Rett ovenfor bilopphøgger'n tror jeg det var. Det er Best Marin Tønsberg som ligger der. Har handlet der flere ganger og er veldig godt fornøyd med servicen. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2013 Litt langt å gå. Satser på Herholt. Kan man legge til før brua på nedsiden av de? Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 28.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2013 Ja, men det er en industrikai, med møkkete gummidekk som fendere, og høy kai. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2013 Takker da får de fendre Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 28.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2013 Takker da får de fendre Kun ett par hundre meter ekstra å gå om de bruker ventebrygga på Nøtterøysida Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2013 (redigert) Seatronic ble løsningen ettersom været tilsa at de snudde. Dvs at de dro hjem og jeg bytta pumpa i dag. Enkelt og greit. Når vi var i gang bytta jeg slangen opp til septikken også. Det har vært litt tungt å pumpe ut av doen, og jammen var slangen helt tett av urinstein. Helt tett, så tett at vi ikke kunne se gjennom den når vi så rett mot sola, og slangen er 70cm lang..... 15 års bruk setter sine spor.. Fattern ble veldig fornøyd etter reparasjonen Redigert 1.Juli.2013 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.