Jump to content

19 fot eldre båt fra Forsvaret, noen som har info?

Carlin

Recommended Posts

Hei!

Har fått tak i en eldre båt som visstnok skal være en båt som forsvaret tidligere har brukt.

Den er 19 fot lang og 1, 80 bred.

Den virker veldig solid laget.

Lurer på om noen har sett denne type båt før, har noe info/historie om den og sist men ikke minst vet hvor stor motor den tåler.

Andre som har en formening ang motor str er hjertelig velkommen til å komme med innspill og begrunne sine påstander.

Legger ved bilder av båten.

Redigert av Carlin (see edit history)

Det ligner litt på en gammel stormbåt, bortsett fra innredningen... De var hvertfall solid bygget og gjorde sin plikt i mange år. Litt sveising og så ut igjen... Når jeg var inne gikk de med 70 hester, som vel var passe. Nokså flat under, så hoppa og spratt litt :)

http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?trel=freetext_resultpage_clicked_item&finnkode=41920505&sort=0&keyword=stormb%c3%a5t&save_term=true

Christian Rikardson

Hjemmesiden min

Det ligner litt på en gammel stormbåt, bortsett fra innredningen... De var hvertfall solid bygget og gjorde sin plikt i mange år. Litt sveising og så ut igjen... Når jeg var inne gikk de med 70 hester, som vel var passe. Nokså flat under, så hoppa og spratt litt :)

http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?trel=freetext_resultpage_clicked_item&finnkode=41920505&sort=0&keyword=stormb%c3%a5t&save_term=true

Hva mente du med: "litt sveising og så ut igjen"? Skroget?

Den jeg har er glassfiberskrog på.

70 HK hørtes ikke allverden ut på en så stor båt, men hvilken fart fikk dere på den da?

Når var det du var"inne"?

.

50.000,-???

Ikke en reell pris. Båten er ikke for salg.

Hva mente du med: "litt sveising og så ut igjen"? Skroget?

Den jeg har er glassfiberskrog på.

70 HK hørtes ikke allverden ut på en så stor båt, men hvilken fart fikk dere på den da?

Når var det du var"inne"?

Ikke en reell pris. Båten er ikke for salg.

Å! Var litt kjapp, så ut som det var aluminium. My bad. Båtene gjorde +/- 30 knop, var så og si helt flat under. Gleden var derfor stor da vi tok i bruk noen 24 fot zodiac Hehe. De var så bra at ennå sånn har jeg idag på privaten etter mye sparing :D var inne i 2005mener jeg det var...

Redigert av chrisrik (see edit history)

Christian Rikardson

Hjemmesiden min

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...