Copernicus Startet 29.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2013 Ettersom den game manntauet var noe slitent og plastbelagt ble ny wire kjøpt inn. På de gamle satt den runde kobberlåser i ene enden. Jeg er derfor på jakt etter runde endelåser som passer til 4mm wire (ytre diameter ca 10mm). Er det noen som har forslag om hvor jeg kan få tak i dette, eller som har 4 slike liggende. Har funnet et sted, men de måtte ta inn 100, noe som blir litt voldsomt da jeg kun trenger 4. Dette haster noe da jeg satser på å sette kursen mot svenskekysten om kort tid. Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
finnarne Svart 30.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2013 Hør med en seilmaker. Jeg har fått tak i hos Z-seil i Arendal. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
pege Svart 30.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2013 Jeg kjøpte wire til båtvogna mi hos lokal REFA forhandler, de krympet på en slik hylse for å holde kausa på plass. Sjekk også Felleskjøpet de har mye rart. Sitér dette innlegget Link to post
k73 Svart 1.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2013 Karl S Hansen i Arendal her slike i diverse størrelser. http://www.kshas.no/ K. Sitér dette innlegget Link to post
dixie 27 Svart 1.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2013 Vet ikke om det er det du er ute etter, men søk etter endeterminal på nettsiden til Clas Ohlson. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 1.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2013 En sak er få kjøpt selve taluritlåsen, men du må ha riktig verktøy til å få presset den på også. Dette er ikke noe man kan presse med ymse tenger "til den sitter sånn passe" f.eks en slik: http://webbshop.talurit.se/shop/17210/art64/8153864-087615-T_STGL_svenska.pdf Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.