Kapteinbåt Svart 14.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2015 hmm, det var da merkeli at ingen her inne er 100% sikker på kordandenne typen demonteres. Bensin som tappes tømmes iallefall IKKJE ut i småbåthavna iallefall. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 14.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2015 (redigert) Jeg kenner ikke akkurat dette filteret, men løsne på bolten på toppen i senter, da mener jeg at det løsner, bunnen må skrues av. Det er jo bare å prøve... Redigert 14.Mai.2015 av John_Kr (see edit history) Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Kapteinbåt Svart 28.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2015 Fasit:) Løsn skruen i senter på toppen og bunnen detter ned av seg skjølv, deretter jobbe litt med filteret så løsner det også. Ingen annen verktøy enn lita pipe og skralle behøvs. Men, makan til plassering av filteret i Skibsplasten. Går å få løsna filteret, men å få det sammen igjen er ikkje mulig for større personer:) Flyttet det lenger fram for lettere tilkomst. Sitér dette innlegget Link to post
Spannerman Svart 28.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2015 Det slange og messing fitting er for lufting det hydrauliske styring på rattpumpen. Sitér dette innlegget Link to post
meg igjen Svart 30.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2016 hei ja det er stoppe kran øverste bilde og det nedersdte bilde er til og bytte olje i drevet giret Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.