Sjeldenutpå Startet 1.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2013 Eg har byttet til meg en brukt Engbo 32 maxi ankevinsj, fra 2002. Den skulle være heilt i orden utenom skade på kassen. Meen når eg åpna pakkene så var allt skrudd i deler. Det meste av kabler er klippet. En del skruer er nok borte. Og toppdeksel/hus til gear mangler. Er det noen som har manual til denne gamle typen ? Eg kikka på engbo sine sider og den som er der nå er av en nyere type. Min har eit lite "åpent" rele som ser ut som har vert montert ute i kassen, den på engbo sine sider har en større sort releboks som sikkert skal monteres inne i båten. Eg mistenker også at det mangler en føler som skal "lese" på tauet når det er nesten oppe. Men sidan eg ikkje veit hvordan dette skal se ut så er det vanskelig å vite... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
larss Svart 1.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2013 Hei Sæbø Jeg har en 2000 mod Engbo 32 vinsj, med alt av papirer. Du kan få de papirene som jeg har liggende, men kan ikke bli før over helga igjen. larss Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 2.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2013 Ah Fantastisk. Har du scanner og kan maile? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Cato Svart 2.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2013 Dette ligger ute på engbo.no http://engbo.aipublish.no/ai_files/koblingsskjema_32vinsj_225423.pdf Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 2.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2013 Det koplingsskjemaet så jo veldig ryddig ut. larss Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.