Jump to content

Bytte Tankmåler i Nordan summerfamily

freds123

Recommended Posts

Summer Family har normalt to tanker , en på kvar side, og en 19mm paralellslange i mellom de i bunnen. På BB side må du skru ut heile benken og løfte opp gulvplata. Dersom du har tankmåler på STB side, så må byssa ut før gulvplata kan løsnes... Ikkje gøy.

Du kan muligens komme ned i benken på bb side, og stikke eit speil ned utforbi gulvet, og med lykt og speil kanskje konstantere om måleren står på bb tank FØR du begynner å skru innredning.

Dersom tankmåler ligger der, så ville eg vurdert å "sikte" meg frem og sage hull i gulvplata nedi benken for å komme til. Så kan du enten legge nedi utskjæret med listverk til å holde det, eller legge en ny gulvplate "løst" oppi etterpå.

Men eg ville aller først fulgt ledning fra instrument. Då vil du se hvor kabel går, og så finner du måler. Og er du heldig så er det kanskje skade på kabel ?

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...