Alternes. Startet 2.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2013 (redigert) Tenker på og kjøpe denne båten og har fått aksept for et bud på 17000. er dette en ok pris for denne pakken? på forhånd takk for svar http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=41868088 Redigert 2.Juli.2013 av Alternes. (see edit history) Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
ivar Svart 2.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2013 ingen aning, men de motorene der er visstnok ettertraktet pga lav vekt ift ytelse Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Stella Polaris Svart 2.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2013 Hei Prøvde du deg med 15 lapper i første tilbud da ;-) Mvh Arne Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Alternes. Svart 3.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2013 (redigert) nei, prøvde meg ikke med 15 lapper, og angrer meg som en hund. ser at anonnsen har ligget ute en god stund så det kunne sikkert gått greit. uten at denne kanskje er spesiellt billig så ser jeg at denne kostet over 16 tusen ny så jeg tipper de har gitt rundt 25-28 tusen for den med motor og utstyr. minuset er bare at jeg ikke er interessert i båten, kun motor, men han vil ikke selge kun motor. så båten vil jeg sansynligvis selge videre da den blir for stor som slepejolle. bør vel kunne få 8 for den tro? på bildene fremstår den ihvertfall strøken. Redigert 3.Juli.2013 av Alternes. (see edit history) Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.