Link Startet 3.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2013 Da det er noe dårlig kontakt i den gammle låsen har jeg fått tak i ny, men det var ikke av typen bosch som gammle er. Trenger da koblingssjema, noen som vet hvor man finner? Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
Link Svart 3.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2013 Forhandlere i området kan heller ikke skaffe koblingssjema, noe jeg synes var rart da. Trenger vite hvilken ledning som går til hva. Ellers åpen for andre forslag av hvordan dette kan løses! Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
Håp Svart 3.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2013 Se side 12 i denne, kanskje det er til hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Link Svart 3.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2013 Ja nå tror jeg iallefall jeg ble litt klokere. Takk for den linken der. Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
Link Svart 8.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Tenningslås er nå byttet men et nytt problem er dukket opp. Alt ser ut til å fungere, tenning på lys i lamper og instrument virker, gløding og lampe virker, men så når starter skal slå inn kommer bare et klikk.... Da tror jeg at det er et rele eller sikring som er gåen, men hvor sitter event dette rele eller sikring sånn ca.... Starter virker for det er prøvd med skrujern.... Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.