Bera Startet 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2005 Heisann ! Er på jakt etter litt opplysninger om hva som betales for båtplass og vinterlagring. Prisene vil nok variere litt alt etter beliggenhet, størrelse ol. Grunnen til at jeg spør, er at jeg har muligheten til å kunne tilby noe slikt i Bergensområdet. mvh Bera Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2005 Rett utenfor kristiansand, temperert hall med strøm/alarm. 275 +mva pr. fot. JOH Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2005 Grunnen til at jeg spør, er at jeg har muligheten til å kunne tilby noe slikt i Bergensområdet. <{POST_SNAPBACK}> Hei Bera. Har sendt deg ein IM (intern melding). Håpar du tar ein kikk på den. mvh janb Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Avsluttet2 Svart 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2005 Om du kan tilby noe slikt til vinteren kan det være av interesse. Legg ut en melding her på forumet om det blir noe av. tj Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Heisann ! Er på jakt etter litt opplysninger om hva som betales for båtplass og vinterlagring. Prisene vil nok variere litt alt etter beliggenhet, størrelse ol. Grunnen til at jeg spør, er at jeg har muligheten til å kunne tilby noe slikt i Bergensområdet. mvh Bera <{POST_SNAPBACK}> Hei Bera, jeg har lagret min båt innendørs hos Jeløy Båtsenter. Følg vedlagte link så finner du prisene deres. De tar også service - konservering - vask & polering ++ http://www.jeloy-baatsenter.no/ Trond Sitér dette innlegget Link to post
Bera Svart 15.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2005 Takker for innspill, og vil komme tilbake med info. hvis planene mine blir realiasert. Mvh Bera Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.