ezach Startet 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2005 Jeg skal reparere en Mariner 40 ELO fra slutten av 80-tallet med serienummer 6E9 L 426020, to-sylindret. Har noen i Østfold verktøy å låne meg til uttak av propellaksel? Aktuelle verktøy er glidehammer og tilhørende spesialkroker, og en spesiell nøkkel til å løsne en stor gjenget sak som holder akselen på plass. På engelsk kalles den "gear house cover nut". Legger vedt et bilde av inngangen til girhuset bak propellen: På forhånd takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2005 Jeg skal reparere en Mariner 40 ELO fra slutten av 80-tallet med serienummer 6E9 L 426020, to-sylindret. Har noen i Østfold verktøy å låne meg til uttak av propellaksel? Aktuelle verktøy er glidehammer og tilhørende spesialkroker, og en spesiell nøkkel til å løsne en stor gjenget sak som holder akselen på plass. På engelsk kalles den "gear house cover nut". Legger vedt et bilde av inngangen til girhuset bak propellen: På forhånd takk for hjelpen! <{POST_SNAPBACK}> Bor ikke i nærheten, men biltema har glidehammer med tilhørende kroker for 100-150 kr Betalte iallefall det for min JOH Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.