pipe
sjøpølse skrev for 8 timer siden:Noen som vet om noen norske nettsteder man kan få kjøpt Forte Injector Treatment?
Det tror jeg ikke finnes mange av da Forte sin strategi er å selge produktene til fagfolk som bruker deres produkter i "egen produksjon"
Allså er dette produkter som Forte helst ser att ikke sluttbrukere tukler med selv.
Men du bor på rett sted i landet...også i dette tilfelle.
Ring Fortes egen mann Torbjørn Gjerde på tlf 480 16 496.
Han bor på Sem og har garasjen full av produkter men siden dette antagelig er deres mest solgte produkt så forteller han deg nok hvor du kan kjøpe det i nærmiljøet.
Er en stund siden jeg har hatt det behovet men har vært hjemme hos han å kjøpt ett mindre kurant produkt i garasjen hans. Han har også ved noen anledninger levert det jeg vil ha til Mekonomen Tønsberg så har jeg betalt der.
Mekonomen har sentral avtale med Omega som er ett annet kjent merke så de lager fører ikke Forte produkter.
Sist gang ble jeg sendt til Bilverkstedet Winter-Hansen i Jarlsøvn. De hadde Forte produkter på lager.
Torbjørn var på en annen kant av landet så det kunne drøye noen dager før han kunne levere til Mekonomen Tønsberg.