Andresh Startet 3.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2013 Hadde planer om å ha 2-3 uker innover Hardangerfjorden men etter 2 dager med bruk av dieselvarmer på dagtid begynner tåmodigheten å ta slutt ;-). Ser da på mulighetene om å ta turen til sørlandet i håp om litt sommer.... Kunne derfor godt tenke meg å hatt følge med noen over Jæren og evnt Lista! Sitér dette innlegget Link to post
Kiiten Svart 3.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2013 Skulle mer en gjerne slått følge, men ferien starter ikke før om en uke... Ta turen sørover, der er jo "alltid" bedre vær enn på Vestlandet.. GOD SOMMER! Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 4.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2013 Vi får se værmeldingen litt an iløpet av helgen. Fruen er litt engstelig for å gå strekket Jæren og Lista alene. Er forsåvidt enig i det at et reisefølge ned er å foretrekke ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 4.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2013 (redigert) Har Redningsselskapet sluttet med eskorte fra Tananger og sydover, slik de hadde i årevis tidligere om sommeren? Redigert 4.Juli.2013 av Jonas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjolbre Svart 4.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2013 (redigert) Så vidt jeg har forstått er det helt slutt på eskortetjenesten, ja. Redigert 4.Juli.2013 av Bjolbre (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 4.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2013 (redigert) Det er blitt erstattet av såkalte Skippermøter. Se Redningsselskapets nettsider. Redigert 4.Juli.2013 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Andresh Svart 4.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2013 Hadde vært fint med eskortetjenesten fra RS ja. Men men, får håpe jeg får kontakt med noen her eller andre plasser som skal nedover snart ;-) Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 4.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2013 Hei. Jeg drar fra Bergen enten fredag eller lørdag. Drar jeg fra Bergen Fredag stopper jeg i Skudenes og kjører Skudenes Egersund lørdag. Kjører Gjæren til Egersund Lørdag og Lista Farsund søndag, dette om vind blir som på yr i dag. Holder alt fra 7 til 22 ettersom og vi kan fint gå sammen. evt sende pm. mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.