windy26 Startet 4.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2013 Ser at noen av dem første 41 B motorene hadde dette giret , men hvor mye hk kan det klare uten at det ryker i filler? og hva er det en bør passe på vis en skal ha det lenge? , eller hvor mye er det beregnet til å tåle? , kan jeg bruke det på en Kad 43? eller 44? Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 5.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2013 Giret var for svakt for 41B motor, og den har 200hk, så jeg ville ikke brukt det giret på sterkere motorer. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 5.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2013 (redigert) Selv hadde jeg er MS4 gear på 41A, og det tok kvelden etter 650-700timer.. drevene ble tannløse.. Dette er ikke de sterkeste gearkassene til VP. Det kommer vel an på utvekslingen, som gi momentet på utgående aksel.. Redigert 5.Juli.2013 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.