oes Startet 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2005 Hei, Er det noen som vet hvilke "pinner" som er for strømtilførsel og hvilke som skal kobles til svinger på et Eagle Fish I.D. 128 ekkolodd? Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2005 Her har du manualen til instrumentet ditt, håper det hjelper. http://www.eaglegps.com/Downloads/Manuals/Files/fish128.pdf Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
oes Svart 13.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Hei, Takk for info. ang. manual til ekkoloddet. Kunne dessverre ikke finne ut hvilke pinner som var til power/transduser. Jeg har ikke den gamle pluggen som ver montert på transduser-kabelen så jeg har ikke peiling på hva som er hva. Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Jeg leste aldri manualen, så dersom du ikke fant noe der var det til lite hjelp. Da ville jeg sendt en mail til Eagle og spurt dem hvordan disse skal kobles. De kan sikkert fortelle deg dette, og kanskje også sende deg en ny plugg i posten? Lykke til Mvh Ludde Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
olpi Svart 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Ring Sleipner Motor 69300060. Strømkabel (kort) kommer ut fra pluggen sammen med svingerkabel. Tror du kan få en kort variant (skjøtestykke/overgang) der du har 2 plugger og ledninger for tilkobling til strøm. Hva er skjedd med orginalsvinger m/plugg? Sitér dette innlegget Link to post
oes Svart 13.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Vet ikke hva som er skjedd med den gamle pluggen. Jeg har aldri hatt ekko-loddet montert. Vet ikke om svingeren jeg har passer engang. Men det kan være forsøket vært å prøve!!! Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Vet ikke hva som er skjedd med den gamle pluggen. Jeg har aldri hatt ekko-loddet montert. Vet ikke om svingeren jeg har passer engang. Men det kan være forsøket vært å prøve!!! <{POST_SNAPBACK}> Forstår jeg deg rett så har du en svinger, men ikke den orginale til dette ekkoloddet. På den orginale er nemlig svingerkabel og strømkabel i samme plugg. Har du feil svinger så passer ikke pluggen sannsynligvis. Den er kodet med tappen i midten av kontakten. Se ditt bilde. Hvis du har en annen Eagle eller Lowrance svinger så mener jeg at det kan finnes en overgangskabel for ditt ekkolodd til den. Nyere svingere ble levert med sort plugg m/gummiringer (o-ring) som skal trykkes rett inn. De eldre ble levert med grå plugg som skulle trykkes inn og skrues ca 1/4 omdr. På de større modellene er det 2 plugger, en for svinger og en for strøm. Hvis du ikke har Eagle/Lowrance svinger så ikke prøv noe annet. Kjøp deg da heller en ny svinger som inkluderer svingerkabel og strømkabel inn til samme plugg som passer rett inn i ditt ekkolodd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.