Jump to content

Koble spenning og svinger til Eagle Fish 128

oes

Recommended Posts

Vet ikke hva som er skjedd med den gamle pluggen. Jeg har aldri hatt ekko-loddet montert. Vet ikke om svingeren jeg har passer engang. Men det kan være forsøket vært å prøve!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Forstår jeg deg rett så har du en svinger, men ikke den orginale til dette ekkoloddet. På den orginale er nemlig svingerkabel og strømkabel i samme plugg. Har du feil svinger så passer ikke pluggen sannsynligvis. Den er kodet med tappen i midten av kontakten. Se ditt bilde.

Hvis du har en annen Eagle eller Lowrance svinger så mener jeg at det kan finnes en overgangskabel for ditt ekkolodd til den. Nyere svingere ble levert med sort plugg m/gummiringer (o-ring) som skal trykkes rett inn. De eldre ble levert med grå plugg som skulle trykkes inn og skrues ca 1/4 omdr.

På de større modellene er det 2 plugger, en for svinger og en for strøm.

Hvis du ikke har Eagle/Lowrance svinger så ikke prøv noe annet. Kjøp deg da heller en ny svinger som inkluderer svingerkabel og strømkabel inn til samme plugg som passer rett inn i ditt ekkolodd.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...