tresjarken Startet 5.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2013 (redigert) Jeg var ikke på Fjellberg i fjor og lurer på om noen har vært der i det siste og kan si om de har rustet opp sanitæranlegget sitt? Jeg vet de har rustet opp bryggene, men toalett og dusj trengte virkelig opprustning for to år siden. Dusjdørene gikk ikke an å låse m.m. Liker meg godt på plassen men går ikke inn dersom dette ikke er på plass. Og før jeg får kommentarer om hvorfor ikke bruke dusj og toalett ombord, jeg har en tressjark fra tidlig 70 tallet uten dusj, og toalettet er en porta potti i et kott jeg kun bruker om natta eller midtfjods. Redigert 5.Juli.2013 av tresjarken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 5.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2013 Mener å huske at dusjrom og toalett var i kjelleren på bolighuset på kaien i fjor. Reagerte ikke på at det var noe dårlig men tror heller ikke at det var nyoppusset. Ingen dårlige minner fra min side i alle fall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.