motor Startet 5.Juli.2013 Del på Facebook Startet 5.Juli.2013 Vi skal nå gå fra Bergen til Korssundet. Er det noen lokalkjente som vet om vi kan gå gjennom østre eller vestre kalvesundet. Sitér dette innlegget Link to post
Sealily Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Kalvesundet, ligger ikke det nord ved Florø??Altså etter Korssund når du seiler fra Bergen. Mener du Alversund, så kan du seile på begge sider, både øst og vest. Sitér dette innlegget Viksund 800 Futura, Viksund 310 St,Cruz, Barracuda 1125Ex, Sealine SC38, Nidelv 725 Sport Link to post
motor Svart 5.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Starter ved njøtesundet og holmen Kalven skiller østre og vestre løp. Er mellom Solend og Njøta . Eller midt mellom Sognefjorden og Bergen. Stedsnavn er funnet på Garmin kart:) Sitér dette innlegget Link to post
Sealily Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Det er jo i min "bakgård" dette . Der har jeg bare gått på vestsiden, hvorfor vites ikke. Normalt går jeg ett hakk lenger øst, ved "Monslaup". Sitér dette innlegget Viksund 800 Futura, Viksund 310 St,Cruz, Barracuda 1125Ex, Sealine SC38, Nidelv 725 Sport Link to post
motor Svart 5.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Ok. Så vestsiden av kalven er det mulig å gå? Er merket av på kartet som veldig grundt og er vel bru over sundet. Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 (redigert) har kun gått monslaup, men der er ei fylling på vestsida av kalven ser det ut til på kartet, og ei bru på østsida som er merka 6 meter.. Redigert 5.Juli.2013 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.