Jump to content

Edit History

Kapt Skuteløs

Kapt Skuteløs

Jeg har, eller er i ferd med å handle en tilårskommen amerikaner. Denne har landstrøm anlegg, men ikke skilletrafo. Min tanke er da å sette skilletrafo mellom inntaket i båten og resten av eksisterende anlegg. Til dette ser denne fra RS ut til å være midt i blinken.

Tenker jeg feil?

@Kjellg Hvilke regler bryter jeg?

Landstrøm anlegget er der, jeg har ikke tenkt å klusse med det. Tanken er bare å gi det en annen kilde enn strøm fra land - batteriene og en inverter.

Kapt Skuteløs

Kapt Skuteløs

Jeg har, eller er i ferd med å handle en tilårskommen amerikaner. Denne har landstrøm anlegg, men ikke skilletrafo. Min tanke er da å sette skilletrafo mellom inntaket i båten og resten av eksisterende anlegg. Til dette ser denne fra RS ut til å være midt i blinken.

Tenker jeg feil?

Landstrøm anlegger er der, jeg har ikke tenkt å klusse med det. Tanken er bare å gi det en annen kilde enn strøm fra land, batteriene og en inverter.

Kapt Skuteløs

Kapt Skuteløs

Jeg har, eller er i ferd med å handle en tilårskommen amerikaner. Denne har landstrøm anlegg, men ikke skilletrafo. Min tanke er da å sette skilletrafo mellom inntaket i båten og resten av eksisterendeanlegg. Til dette ser denne fra RS ut til å være midt i blinken.

Tenker jeg feil?

Landstrøm anlegger er der, jeg har ikke tenkt å klusse med det. Tanken er bare å gi det en annen kilde enn strøm fra land, batteriene og en inverter.

• Create New...