mons Startet 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2005 Hei Fant ut at http://www.maritimradio.no har en side der de tilbyr gratis oppdatert kanalplan og nødprosedyre med klister for montering i båt. Kun ett eks til hver, men svært enkel bestilling. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2005 Funker fint den. Har fått tilsendt herfra de siste to årene. M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Skipper Worse Svart 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2005 Endelig noe gratis fra Staten... og nyttig. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2005 Staten... <{POST_SNAPBACK}> Staten??? Er det ikke Telenor, da? M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Skipper Worse Svart 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Staten??? Er det ikke Telenor, da? M/Y Ellen Marie <{POST_SNAPBACK}> Staten, det er alt, det. Til og med din egen lommebok. Du tror gjerne at den er din, men ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
880 Svart 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Staten, det er alt, det. Til og med din egen lommebok. Du tror gjerne at den er din, men ... <{POST_SNAPBACK}> Ja denne følesen har jeg ofte, selv om det som oftes er vakuum i min lommebok........... Og vakumet blir ikke mindre etter at staten har osv.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Staten, det er alt, det. Til og med din egen lommebok. Du tror gjerne at den er din, men ... <{POST_SNAPBACK}> nåååå, neida ikke min. din kanskje, men ikke min. M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Baltic Svart 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 nåååå, neida ikke min. din kanskje, men ikke min. <{POST_SNAPBACK}> Ikke min heller! :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.