Arildo85 Startet 6.Juli.2013 Del på Facebook Startet 6.Juli.2013 Hei! noen som vett hvor stor tank d er på en draco 20 ft 1987 mod og om den er delt i to? lurer også på om d er lensepumpe til vann som ligger bak motoren eller om d er avlufting til motor? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 6.Juli.2013 Del på Facebook Svart 6.Juli.2013 (redigert) Brosjyremateriell fra 1987 sier 160 liter, mens noen av mine gamle "spec sheets" sier 140 liter. Jeg tipper 160 liter og hel tank (ikke delt i to). Det ligger vanligvis både lensepumpe og en større slange til utluftning bak motoren i disse. Redigert 6.Juli.2013 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 6.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2013 Okei:) takk for kjapt svar! har du draco selv? Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 7.Juli.2013 Del på Facebook Svart 7.Juli.2013 Hadde nøyaktig samme modell. Var som Adeneo skriver hel tank. På min var det montert manuell, og eletrisk lensepumpe samt eletrisk vifte til motorrom. Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 7.Juli.2013 Del på Facebook Svart 7.Juli.2013 Alle med bensinmotor har motorromsvifte. Lensepumpe ble vel originalt levert som manuell. Men her har tidligere eiere sikkert modifisert litt undervegs. Det anbefales å ha begge deler. Ellers mye god Draco informasjon på www.flatsea.net Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Arildo85 Svart 8.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2013 ok takk for svar:) men skal motorromsvifta gå heile tia? har ikke denne:/ må vell få tak i ei Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 8.Juli.2013 Del på Facebook Svart 8.Juli.2013 Det pleier ofte å stå et lite metallskilt på dashen i Dracoene, og hvis ikke jeg husker feil står det vel 4 minutter før start og under sakte gange. Under litt mer fart kommer det luft inn gjennom diverse ventiler, og det er mest ved oppstart at viften skal brukes, ettersom det går en slange fra viften som skal ut nederst i motorrommet og ta seg av bensindamp som synker til bunnen i båten, og kan smelle dersom det kommer en gnist. Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 9.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2013 åja okei:) takk igjen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.