Framtia Startet 7.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2013 (redigert) Skulle gjerne hatt en ekstra kontrollenhet til min st6001+ autopilot men det er få av disse på ebay eller andre steder, men det finnes enheter til 4000 og 5000 seriene. Noen som vet om disse er kompatible? www.marinemegastore.com/product-ST-6001-Plus-Control-Unit-SMG_705_E12098.htm Redigert 7.Juli.2013 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Håp Svart 7.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2013 Send en mail til seatronic og spør. Utrolig stive priser både på nytt og brukt på ebay og andre utenlandske sider. Kan lønne seg å følge med på Finn. Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 7.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2013 Kjøp deg en trådløs en, så kan du ligge på dekk å sole deg. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Framtia Svart 7.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2013 Trenger den for å utføre "autotack", i mye vind og singlehanded er det en stor fordel å raskt kunne koble ut autopiloten etter slaget. Har kontrollenheten på stb side av rattet nå, så når jeg har denne på lo side funker det utmerket. Så planen er å få tilsvarende på bb side. Kan man autotacke med fjernkontroll? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Håp Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Ja, du kan autotacke med fjernkontroll. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 8.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Da kan det være et alternativ, f.eks ved å ha det i en brakett på egnet sted. Men tror jeg uansett fortrekker et fastmontert instrument som er mer robust og funksjonssikkert. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.