Jo_Eirik Startet 31.Mars.2003 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2003 Er på jakt etter foto av With Vitur. Er det noen som kan hjelpe?? Har ikke funnet noe på nettet eller Finn. Mvh Jo Eirik Sitér dette innlegget Jo Eirik Vee www.sjoassistanse.com Link to post
Allan E Svart 31.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2003 Har du noe årstall som denne With Vitur var tilgjenelig. Har den noe med det ville esel å gjøre er den fra samme tidsepoken? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 31.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2003 Jeg fant noe men desverre ikke noe bilde. Den ble presentert når With-båt nr 10 000 ble levert fra KMV Høllen (1970) Er det en seilbåt? Kan du beskrive den, har bilder av noen båter som det ikke står navn på. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 31.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2003 Hei, Jo Eirik Rekker dessverre ikke sjekke det selv, men du kan jo sjekke stedene jeg har listet opp i dette innlegget. Med litt flaks, er det kanskje noe å hente på et av stedene som er listet opp der? Sitér dette innlegget Link to post
Jo_Eirik Svart 1.April.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2003 Takk for tips så langt. Har desverre ikke noe god beskrivelse det er imidlertid en Daycruiser på et par og 20 fot, og ble levert med innenbordsmotor, kan nok at den kom på markedet rundt 70-tallet. Jo Eirik Sitér dette innlegget Jo Eirik Vee www.sjoassistanse.com Link to post
Taucher Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 with som ble produsert i høllen da eller? ingen av withene het det, men jeg kan jo komme med etforslag... With Vital-serien... Sitér dette innlegget Link to post
Kefa Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Drar denne opp igjen jeg:) Joda, With har en modell som heter Vitur. Har en selv. En 19 foter. Litt ombygd bare, med 98 hk VP tamd22 Diesel . Sitér dette innlegget Link to post
Scand Adriatic Svart 3.September.2010 Link til dette innlegget Svart 3.September.2010 Hei Er tidligere eiger av den With Vitur som KEFA har, og har noen bilder fra tidligere samt kopi av brosjyrer på tysk som eg kan prøve å finne fram om det er intressant. Hadde dengang en B20 på 130 hk tilpasset med OMC aggregat. Kjøpte båten på Krokeide ved Os i 1991/92 og solgte den i 98. Sitér dette innlegget Kuling 14,5, Peto 14, With 19, Scand 25 Classic, Pioner 325 sport, Fjordling 17, Nordkapp 22, Scand Adriatic 27 Link to post
hurdalmann Svart 7.September.2010 Link til dette innlegget Svart 7.September.2010 Har en vitur 76 mod som jeg driver å pusser opp, annet overbygg enn avbildet her, har også utenbordsmotor på min, skal se å få lagt ut noen bilder, er det noe spes du vil ha bilde av? Sitér dette innlegget Link to post
Scand Adriatic Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Hei igjen. Her er bildene av Withen om eg hadde før den ble ombygd. Er også brosjyre på ysk som eg fekk frå Skipsplast. MvH Otto Sitér dette innlegget Kuling 14,5, Peto 14, With 19, Scand 25 Classic, Pioner 325 sport, Fjordling 17, Nordkapp 22, Scand Adriatic 27 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.