jensgo Startet 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2005 Har en Harken vinsj som er merket: Harken 2 speed power ratio 40 båten er 1991 model og vinsjen trolig fra den var ny. Sist høst slutten den imidlertid å virke, problemet er at jeg ikke klarer å finne ut av hvordan jeg får den opp. Er det noen som har en slik vinsj som kan fortelle meg hvordan jeg skal få den opp for rengjøring og smøring? På sidene til harken finner jeg ikke beskrivelse av eldre vinsjer enn 1992 og disse avviker noe fra hvordan min vinsj ser ut, også plassering av noen skruer som jeg ser i vinsjen. http://www.harken.com/winches/92-40-2st.pdf Har forsøkt følgende: 1. Skru ut skruen som sitter på toppen i vinsjhåndtakhullet. 2. Forsøkt å løfte hele vinsjen i trommelen den gir noe etter men ser ut til å stoppe imot hylsen for vinsjhåndtaket. 3. har forsøkt å løfte av kun armen også men det samme skjer. Forslag mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Kanskje litt rå makt må til ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.