Jump to content

If tracker - egen sporings app til smarttelefon?


Kommandøren

Recommended Posts

Har kjøpt en båt der det skal være montert en If tracker. Dette var en tjeneste som Falck hadde for if, men har funnet ut at de ikke selger den lenger. Falck opprettholder imidlertid tjenesten for eksisterende kunder. Min er derimot deaktivert på grunn av at forrige eier ikke ønsket å fortsette, men tenkte kanskje jeg kunne få liv i den som en egen sporingsenhet uten om Falck (de ville ikke ha meg som kunder igjen). spørsmålet mitt er om det er noen som har gjort dette? Tips til app for smarttelefon en kan bruke. Det er en GPS og GSM sender, så en burde kunne benytte den til noe. Falck sier at jeg kan bruke den via SMS om jeg får tak i et nytt simkort. Det skal jeg klarer å ordne.

 

Noen som vet hvilke merke IF brukte? Hjelper meg litt med google søkene :)

 

Et annet problem er selvsagt at jeg foreløpig ikke har funnet hvor i båten den står, og det er et godt tegn med tanke på sikkerheten, men ikke når en skal bytte simkort :).

Takknemlig for alle tips!

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...