Jump to content

Vinteropplag

bliss X

Recommended Posts

Jeg ville lagret båten ved kald innendørslagring, beholde presenning/kalesje løst på for å unngå støv/skitt inn i båten,men samtidig så løs i den grad at det blir rikelig med lufting.Jeg ville ogå latt skapdører og ALLE luker være helt åpne,takluke på gløtt.

Muggsopp,som jeg forstår du tar på alvor,og med rette, er etter det jeg nå har ærfart noe j..velskap som helst oppstår i tempererte rom.

Hvis det mistanke om lekkasjer,eller fuktighet,ville jeg først hatt på god varme for opptørking et døgn eller 2.

Men,dette er vel ikke aktuelt for til neste vinter?

Jeg ville lagret båten ved kald innendørslagring, beholde presenning/kalesje løst på for å unngå støv/skitt inn i båten,men samtidig så løs i den grad at det blir rikelig med lufting.Jeg ville ogå latt skapdører og ALLE luker være helt åpne,takluke på gløtt.

Muggsopp,som jeg forstår du tar på alvor,og med rette, er etter det jeg nå har ærfart noe j..velskap som helst oppstår i tempererte rom.

Hvis det mistanke om lekkasjer,eller fuktighet,ville jeg først hatt på god varme for opptørking et døgn eller 2.

Men,dette er vel ikke aktuelt for til neste vinter?

<{POST_SNAPBACK}>

Nei, det er ikke aktuelt før neste sesong, men jeg 'planlegger' ser du... :smiley:

Takker for alle svar :seeya:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...