rogeri Svart 15.Mars.2005 Del på Facebook Svart 15.Mars.2005 Jeg ville lagret båten ved kald innendørslagring, beholde presenning/kalesje løst på for å unngå støv/skitt inn i båten,men samtidig så løs i den grad at det blir rikelig med lufting.Jeg ville ogå latt skapdører og ALLE luker være helt åpne,takluke på gløtt. Muggsopp,som jeg forstår du tar på alvor,og med rette, er etter det jeg nå har ærfart noe j..velskap som helst oppstår i tempererte rom. Hvis det mistanke om lekkasjer,eller fuktighet,ville jeg først hatt på god varme for opptørking et døgn eller 2. Men,dette er vel ikke aktuelt for til neste vinter? Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 15.Mars.2005 Del på Facebook Svart 15.Mars.2005 Jeg ville lagret båten ved kald innendørslagring, beholde presenning/kalesje løst på for å unngå støv/skitt inn i båten,men samtidig så løs i den grad at det blir rikelig med lufting.Jeg ville ogå latt skapdører og ALLE luker være helt åpne,takluke på gløtt. Muggsopp,som jeg forstår du tar på alvor,og med rette, er etter det jeg nå har ærfart noe j..velskap som helst oppstår i tempererte rom. Hvis det mistanke om lekkasjer,eller fuktighet,ville jeg først hatt på god varme for opptørking et døgn eller 2. Men,dette er vel ikke aktuelt for til neste vinter? <{POST_SNAPBACK}> Nei, det er ikke aktuelt før neste sesong, men jeg 'planlegger' ser du... Takker for alle svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.