Jump to content

Vinteropplag

bliss X

Recommended Posts

Jeg ville lagret båten ved kald innendørslagring, beholde presenning/kalesje løst på for å unngå støv/skitt inn i båten,men samtidig så løs i den grad at det blir rikelig med lufting.Jeg ville ogå latt skapdører og ALLE luker være helt åpne,takluke på gløtt.

Muggsopp,som jeg forstår du tar på alvor,og med rette, er etter det jeg nå har ærfart noe j..velskap som helst oppstår i tempererte rom.

Hvis det mistanke om lekkasjer,eller fuktighet,ville jeg først hatt på god varme for opptørking et døgn eller 2.

Men,dette er vel ikke aktuelt for til neste vinter?

Jeg ville lagret båten ved kald innendørslagring, beholde presenning/kalesje løst på for å unngå støv/skitt inn i båten,men samtidig så løs i den grad at det blir rikelig med lufting.Jeg ville ogå latt skapdører og ALLE luker være helt åpne,takluke på gløtt.

Muggsopp,som jeg forstår du tar på alvor,og med rette, er etter det jeg nå har ærfart noe j..velskap som helst oppstår i tempererte rom.

Hvis det mistanke om lekkasjer,eller fuktighet,ville jeg først hatt på god varme for opptørking et døgn eller 2.

Men,dette er vel ikke aktuelt for til neste vinter?

<{POST_SNAPBACK}>

Nei, det er ikke aktuelt før neste sesong, men jeg 'planlegger' ser du... :smiley:

Takker for alle svar :seeya:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...