Jump to content

Motor til gh 11ls? Yamaha 9.9 sport tohatsu 25?


Benjamin98

Recommended Posts

Hei! Nå har jeg en yamaha 9.9 (15) til min gh 11 ls syntes dette går veldig tregt men neste sesong skal det stå en ny motor på hekken. Så det som er at motoren jeg har nå blir ikke tilta høyre så båten graver litt. Så tenkte meg en yamaha 9.9 sport men hvor langt får jeg tilta denne? Vet at jeg kan få motoren til 20hk så det gjør jeg når jeg fyller 16. Men eller burde jeg vente et år og heller kjøpe meg en 25hk? Valgene mellom motor blir yamaha 9,9 sport tohatsu 20hk 4takt eller tohatsu 25hk 2takt.

 

Hadde nåkk vært best med en 4 takter pga lyd og bensin.

 

 

Takk for svar :-)

Link to post
Share on other sites

Vent og kjøp 25/30hk. Gh 11 er en ganske tungdreven båt i forhold til størrelsen, så en 30hk 3cyl Yamaha er en ganske fin motor på den båten, fordi den er sterkere enn tradisjonelle 2cyl småmotorer.

 

Et annet alternativ er jo å selge gh og kjøpe en with dromedille. De er mye morsommere med 15hk på, men ikke like sjødyktige som gh'en

 

Lykke til:)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...