Jump to content

Hvilken ungdomsbåt er best?

Baatguttn

Recommended Posts

Ja. Var på utkikk etter en Gh 11 Ls i sta, men finner ikke en under budsjette mitt 34000 :).

Har hørt at River og Summer Fun går skeivt. Er dette sant ? :)

du sitter jo på høyre side så de går seivt ja. Har en kamerat som har river. Fin og stødig men blir fort lei. Man får ikke kobla høytalere rett i båten lanterne osv

Ja. Var på utkikk etter en Gh 11 Ls i sta, men finner ikke en under budsjette mitt 34000 :).

Har hørt at River og Summer Fun går skeivt. Er dette sant ? :)

vist jeg hadde vært deg så hadde jeg ventet til det hadde kommet en gh 11ls eller Gh v11

GH V11 eller en Bever 350. Selv har jeg GH11 til barna, fantastisk skrog! River er flytekaimateriale.

Er ikke beverne sånn at bensintanken er foran konsollen ?

Ville absolutt sett etter en Winrace 12. Utrolig stødig og morsom båt og kjøre. I tillegg er den tøff. Gjør ca 24-27 knop med 9.9hk.http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=42133390

.

Hmmmmm. Er egentlig på utkikk etter en med 3 eller fire sitteplasser ( båtturer med venner ) :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...