christensenleif@msn.com Startet 12.Juli.2013 Del på Facebook Startet 12.Juli.2013 hei har lest om bytte av Reed ventiler til Boyesens, og at det har positiv effekt på hvor sprek motoren blir så lurer jeg på hvilken modell og hvor mange jeg skal bestille til min Yamaha 2006 modell 9,9HK totakt modell 682K? mvh Leif Sitér dette innlegget Link to post
christensenleif@msn.com Svart 12.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2013 siden ingen har svart, fyrte jeg av en mail til Boyesen, så får vi se hva de svarer mvh Leif Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 12.Juli.2013 Del på Facebook Svart 12.Juli.2013 Jeg ble fortalt at disse passer til både 9,9 og 15hk med 6 reedventiler. Har Vmax Jr. selv. Ventilene kommer også til 9,9hk med fire ventiler. Får du ikke et fornuftig svar fra Boyesen kan du skru av forgasseren og se hvor mange ventiler du har selv. De ligger rett på innsiden av forgasseren (ikke inni ). Dessverre er det ganske høy frakt på disse til Norge. Hvis du søker etter "boyesen" her på forumet finner du en i Haugesund som selger slike, visstnok til en OK pris. Har vurdert slike selv, skal være mange fordeler Sitér dette innlegget Link to post
christensenleif@msn.com Svart 12.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2013 takk for tips mvh Leif Sitér dette innlegget Link to post
christensenleif@msn.com Svart 15.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2013 da har jeg bestilt hos Lundins Marin i Eskilstuna, Sverige de har på lager og sender på dagen SEK 360 settet mvh Leif Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.