Jump to content

Male fenderlist i annen farge, mulig?


Fjord21DC

Recommended Posts

Jeg tror det blir svært vanskelig å få et godt og varig resultat. Husk på at fenderlisten som oftest er gjennomfarget, og at den er særdeles utsatt. Riper i en gjennomfarget list vises ikke spesielt godt, men en ripe i en lakkert overflate vil være vanskelig å unngå, og veldig synlig.

Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt

Link to post
Share on other sites

Støtfangere ,lister og spoilere lakkes på biler. Eg trur eg har hørt snakk om noko mykemiddel eller liknande ord. Eg trur nok det går fint, men om du klarer holde rekka unna kaien spørs jo.

Helt klart at det er mulig å lakkere fenderlisten.

 

Støtfangere, lister og spoilere på biler blir i liten grad utsatt for slitasje. Når en støtfanger blir utsatt for litt bøy og tøy, så slipper lakken ofte, til og med på nyere biler. På "offroad"-modeller er det jo også blitt vanlig med gjennomfargede støtfangere og lister, og argumentasjonen bak er jo at disse skal tåle en liten støyt uten å bli stygg.

 

Jeg tenker at dette er noe som ser fint ut i noen uker, og deretter blir det fort stygt. Med mindre man har planer om å lakkere fenderlisten en gang i sesongen, så ville i alle fall jeg styrt unna.

Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...