Jump to content

tett septiktank

luka

Recommended Posts

Eg pumpa inn ei svimanet i toalettet, kom sivande ned doringen, og etter det har toalettet kun fungert på direkte utpumping til krabben.

Ved bruk av septiktank høyrer eg at det dett ned i tanken, men det renn og ut ei skroggjennomføring over vannlinja.

Gode råd vert mottekne med takk! Spyle tanken gjennom waste- sponset på dekk?

Redigert av luka (see edit history)

Høres ut som smekk full tank.

Tøm tanken.

Det er også smart og skylle med fersvann inn i tanken via waste-uttaket du nevner. Da kan du enkelt skylle tanken (når den er tømt). Du får også skyllet slangen mellom tank og dette uttaket som ellers kan tettes hvis uttaket aldri brukes. Septik fylles opp i slange hver gang tanken fylles.

Redigert av olpi (see edit history)

Eg prøvde først å spyle gjennom waste- loket frå dekk og ned, mens toalettet var stilt inn på å fylla septiktanken, som ikkje gav anna resultat enn at det rann ut ein del brunt vatn og gørr gjennom lufteskroggjennomføringa over vannlinja, men alt var som fø,. når eg testa utpumping.

Så stakk eg slangen inn i lufteskroggjennomføringa, noko som resulterte i reine "syndefloden", og etter det var problemet løyst. Berre godt det var seint på kvelden i hamna :)

Takk for tips, folkens!

PS, glad eg ikkje løsna nokre slangar, det ville blitt utriveleg :)

Ei stjerne til Bitteliten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...