Thomas_pettersen Startet 12.Juli.2013 Del på Facebook Startet 12.Juli.2013 Noen som vet hvor jeg kan finne toppakning til en OM636 i osloområdet? Sitér dette innlegget Link to post
Toroa Svart 12.Juli.2013 Del på Facebook Svart 12.Juli.2013 Bertel O. Steen, som er Mercedesimportør. Ellers så har vi i GubbeKlubben mulighet til å skaffe den. Sitér dette innlegget Jeg vedlikeholder den levende motorlista på Motorteknisk database - mtu og Mercedes finner du på DieselWiki Link to post
Thomas_pettersen Svart 15.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2013 Da var det i orden! Tusen Takk Sitér dette innlegget Link to post
froesak Svart 27.August.2013 Del på Facebook Svart 27.August.2013 Bertel O. Steen, som er Mercedesimportør. Ellers så har vi i GubbeKlubben mulighet til å skaffe den. hei er det så dere kunne skaffe toppakning til en om 636? Hva med termostat? Sitér dette innlegget Link to post
Toroa Svart 31.August.2013 Del på Facebook Svart 31.August.2013 Klart vi kan. GubbeKlubben skaffer det meste med Stjerne eller Maybach, MMB eller mtu på. Ta det i PM du. Sitér dette innlegget Jeg vedlikeholder den levende motorlista på Motorteknisk database - mtu og Mercedes finner du på DieselWiki Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.