Kaptein Nemo Startet 13.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2013 Jeg har et Jabsco toalett med elektrisk spyling og kverning. Etter toalettbesøk dreies hjulet mot venstre for å spyle avfallet ned i septiktanken. Er det normalt at avfallet kvernes og kommer i retur ut vannspylingshullene før det går videre til tanken? Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 13.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2013 Har sett dette skje på noen dass jeg også, på min gjør det ikke det. Tror ikke det skal være sånn..... Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Nemo Svart 13.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2013 Min har alltid vært slik. Jeg vurderer å skifte til et toalett som støyer mindre. Jeg surfet litt rundt på forskjellige nettsteder for å finne en modell som ikke bråker. Det var i en diskusjon det sto litt om at noen Jabsco toaletter sirkulerer dritten. Er det noen som kan forklare hvilke pakning det er som skal hindre resirkulering. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.