All In Startet 13.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2013 Da er båten pakket og klar til å frakte familien på tre etterlengtede ferieuker. Kjenner det er litt å ta hensyn til etter oppjusteringen fra 28 fot. For det meste hensynet til vind. Planen var å starte på Hvaler og så til Koster. Men med god vind fra vest, tar vi Norskekysten fra starten av. Åsgårdstrand er målet i kveld. Så legges planen videre etter vind. Tips til gode uthavner i Tjøme/Nøtterøy mottas med takk. Gjerne skjermdump fra kart. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 13.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2013 (redigert) God tur All In m/ fam! Mulig vi sees etterhvert :-) Bare å glede seg. Utsikten min akkurat nå :-) Redigert 13.Juli.2013 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
All In Svart 13.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2013 Ikke så værst. Her er min Sent from my iPad using Tapatalk HD Filtvet fyr Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 13.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2013 (redigert) passerte åsgårdstrand i stad, nå er det middag og kaffe utenfor hankø, målet er s.sandøy i kveld/natt, det blir nok sent ... :) ps, kan du sende den vestavinden over hit? Redigert 13.Juli.2013 av quantumduck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 13.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2013 (redigert) Flott baug og bilder ;-) Gi jernet og hold høyre nedover så sees vi kanskje :-) Redigert 13.Juli.2013 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
All In Svart 13.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2013 Trangt utenfor Horten. En 22 balje som ligger midt i leia og ikke flytter seg. ##**+#%# Habbjakk. LOL Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Vindfang Svart 13.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2013 Jøss! Jeg visste ikke at du hadde tatt over gamleplassen min i sandtaket,lun plass, nyt den! God tur/ferie. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 13.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2013 Jentene koste seg med kveldsbad. Så ruslet vi bort til Munch huset. Hyggelig sted. Kl 08.00 går vi ut av havna. Får god medvind, så vindstille midt på dagen. Da det ser ut til at mandag blir lett kuling, så tror jeg vi går hele strekket til Kragerø i morgen. Finner en lun vik for nordvesten. Tipper langøykilen. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 14.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2013 Færder fyr kl 10.00 Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 14.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2013 Innseilingen til Kragerø nå. Kjenner jeg gleder meg nå Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 14.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2013 Blir det Langøykilen i dag? Ofte er det et par grader varmere vann der ift Jomfruland. Flott sted :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
All In Svart 14.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2013 Longside inne ved Schweigårdsholmen. Lunt og godt. Blir her noen dager, og bruker jolla rundt på dagtid. Familien har hytte på Oterøy, så vi skal være litt der også. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.