Jump to content

Forsjell på Gh 11ls og Gh v11

Benjamin98

Recommended Posts

Skal folk her på forumet begynne å rette på grammatikk og skrivefeil så får de heller finne seg et forum for norsk språk. Ser ingen vits i å henge ut folk selv om de skriver ett og annet feil. I såfall kunne jeg sittet halve dagen med det. Alle forstår godt hva trådstarter mener selv om det mangler en bokstav, og det bør vel være hovedpoenget på et båtforum.

fra forumregler / generell etikette:

Hvis du føler at du MÅ kommentere andres språk, gjør det pr IM (internmelding), ikke på forumet.
Husk at det er medlemmer som ikke har norsk som morsmål. Mennesker som lider av døvhet/dysleksi kan ha problemer med å se grammatikk/stavefeil.

Hva gjelder GH11 , så er vel V11 en nyere versjon , hva som er forskjell i praksis vet jeg desverre ikke.

Hvis jeg skulle hatt en GH11 med 9.9/15hk så ville jeg sett etter en 11 std, mener å huske den er endel lettere enn lux/ls/v11

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...