Jump to content

Ei overnatting ved Feste Gjestebrygge - ei dårleg oppleving


ut mot havet

Recommended Posts

På vei nordover etter ei veke i Sunn Hordaland la vi inn ei overnatting ved Feste, gjestebrygga er av betong. Det første ein oppdager når ein stig ned på brygga for å fortøye er at det ikkje er noko sikre fortøyningspunkt, trelektene som ein sannsynleg ein skal fortøye i er rotne og delvis vekkslitt, nokre boltar som er faststøpt i brygga stikk 5 cm opp og er for små til å bruke. Det er nokre år siden sist vi stoppa her og eg kan ikkje sjå at det har vert utført vedlikehald siden den gang.

Ved eit besøk i butikken nemde eg dei dårlege fortøyningspunkta uten at det vart tatt alvorleg.

Dette i tillegg til at båter som passerer ikkje respekterer skilt " Sakte fart " gjer at Feste ikkje får besøk av oss på ei stund. Egentlig veldig trist for Feste er ein idyllisk plass med hyggeleg betjening.

Link to post
Share on other sites

Jeg bor ikke så langt unna, og støtter meg til kommentarene her. En kjempe flott plass, og vi stopper ofte her for å fylle drivstoff og kjøpe is, men det er ikke noen plass vi ønsker å overnatte. Hurtigbåtene går også forbi her, og selv om de går med relativt lav fart, så drar de med seg mye sjø. I tillegg er det rikelig med større fritidsbåter som gjør over 20 knop forbi her.

Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt

Link to post
Share on other sites

Er ikke stort bedre på Olseng marina i østfold, lå over der en natt og kommer ikke til og besøke det stedet igjen. Følte det slik at krogjestene her var viktigere enn de som ville ligge en natt eller to.

Ble henvist lengst ut på gjestebrygga pga stor trafikk til kroen, med følge av at man ble slengt hit og dit fordi diverse gjester aldri slo av før man kom til første båt på gjestebrygga og det var jo da oss :-[

 

Så fint ut på nettsidene dems, men priser er ikke oppdatert der, måtte betale endel mer enn det som står og kun kaldt vann på wc

 

Attpåtil dyrt drivstoff her. Kr 11.25 for diesel det er nesten 1.30 mer enn på skjebergkilen som er bare 20min unna, mitt råd her er styr unna selv om maten var god.

 

Mvh LaVida

Redigert av La Vida (see edit history)

Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också..

Link to post
Share on other sites

På vei nordover etter ei veke i Sunn Hordaland la vi inn ei overnatting ved Feste (...)

Dette (...) gjer at Feste ikkje får besøk av oss på ei stund. Egentlig veldig trist for Feste er ein idyllisk plass med hyggeleg betjening.

Da har jeg lagt inn Feste på https://www.baatwiki.no/wiki/Feste ... :-)

Legger alltid inn et stopp på Feste for å handle, men ser ikke helt idyllen med å ligge langs kaien der og duppe i bølgene fra passerende båter.

Da er det bedre å gå et minutt lenger nordover og legge seg i bukten på bb side på vei N.

Lagt til Båtwikien - https://www.baatwiki.no/wiki/Underv%C3%A5gen

 

Er det dypt nok til å komme inn der med seilbåt? Ser at det er et nitall akkurat midt i bukta ihht gulesider, men åpninga til bukta ser skummel ut, og er uten tall ...

Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/

Link to post
Share on other sites

Vi satt ute under kalesjen på kvelden å kosa oss med eit betre måltid med tilhøyrande drikke da ein Saga passerte i stor fart, bordet kvelva og vi hamna på dørken, det flaut med klasskår, mat og vin. Vi kalte opp vedkomande båt på kanal 16 men fekk ikkje respons naturleg nok.

Eit nytt fartsfantom passerte eit par timar seinare men då var vi forberedt.

Synest det er utruleg egoistisk og vitner om begrensa vurderingsevne då ein kan for det første ignorere skilt som seier sakte fart for så å passere ei gjestebrygge i marsfart med fleire båter fortøyd. Dette er betongbrygge som beveger seg lite slik at fortøyde båter nesten vert slengd oppå brygga. Håpar vedkomande båteigarar får smake samme medisinen så dei kansje lærer. :blush:

Ellers takk for ditt tips Cristel skal huske det neste gang vi går den veien :yesnod:

Redigert av ut mot havet (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...