bjørn Startet 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2005 Har kjøpt elektrisk toalett og lurer på om det er lurt å koble seg på sjøvannsintaket til motoren Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Neppe. Tipper at impelleren i så fall vil suge dassen tom og deretter suge luft og da går velt alt lukt til h.... formodentligvs. Det er nok en mening med at ramma har eget inntak for sjøvann, skal du se. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skvulpen Svart 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Tipper at impelleren i så fall vil suge dassen tom og deretter suge luftDet må da være en ypperlig måte å få tømt dassen på? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 (redigert) Det må da være en ypperlig måte å få tømt dassen på? <{POST_SNAPBACK}> Ja. Men til en pris. Tenk på alt det rare folk finner på å slenge ned i ramma ... og tenk på å få det i impelleren ... eller enda lengre ... huffameg, skal vi snart se både bleier og annet unevnelig tyte ut av eksosrørene rundt omkring??? Redigert 13.Mars.2005 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Gerhard Svart 14.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2005 Har kjøpt elektrisk toalett og lurer på om det er lurt å koble seg på sjøvannsintaket til motoren <{POST_SNAPBACK}> Nei !! Jeg har hatt problem med vann i oljen og vann fra dassen er en av teoriene. Jeg stenger inntaket og da står vannet fra dassen og presser på impelleren. Dette er jo bare en teori, jeg har ikke råd til å finne ut om det stemmer. For øvrig fungerer det bra hos meg, du trenger ikke å være redd for å tømme septiktanken (eller do-skåla) gjennom spyleinntaket. Det er ca 10-15 cm luft i mellom spyling og vannet i dassen. Å trekke in luft her er derimot en teoretisk mulighet. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.