Jump to content

Vanninntak toalett

bjørn

Recommended Posts

Det må da være en ypperlig måte å få tømt dassen på?  :lol:  :lol:  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja. Men til en pris. Tenk på alt det rare folk finner på å slenge ned i ramma ... og tenk på å få det i impelleren ... eller enda lengre ... huffameg, skal vi snart se både bleier og annet unevnelig tyte ut av eksosrørene rundt omkring??? :lol::lol::lol:

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Har kjøpt elektrisk toalett og lurer på om det er lurt å koble seg på sjøvannsintaket til motoren

<{POST_SNAPBACK}>

Nei !!

Jeg har hatt problem med vann i oljen og vann fra dassen er en av teoriene. Jeg stenger inntaket og da står vannet fra dassen og presser på impelleren. Dette er jo bare en teori, jeg har ikke råd til å finne ut om det stemmer.

For øvrig fungerer det bra hos meg, du trenger ikke å være redd for å tømme septiktanken (eller do-skåla) gjennom spyleinntaket. Det er ca 10-15 cm luft i mellom spyling og vannet i dassen. Å trekke in luft her er derimot en teoretisk mulighet.

Gerhard

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...