beauty of aqua Startet 15.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2013 Noen som vet hvor jeg kan finne dette.har vært inne på marinepartseurope.com,men der var det bare utvendig bilde.kunne tenkt meg innvendig oppbygging og Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
navid Svart 15.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2013 Hei! Denne tegningen viser vel de innvendige komponentene til kjøleren. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 15.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2013 Ja det gjør den!fant den ikke jeg..takk for god hjelp! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
navid Svart 16.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2013 (redigert) Hei beauty of aqua! Har du sånn "grønn guffe" i bunn av dine kjølere? en grøtete avleiring etter tæring. Redigert 16.Juli.2013 av navid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 16.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2013 Har ikke kommet så langt enda.er redd jeg ødelegger ett eller annet...typisk midt i sesongen. Er det bare og skru av selve toppen på kjøleren,for så og dra innsatsen opp,eller er det noe mer jeg må tenke på? Har fått beskjed om at motoren min er fri for sink Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
navid Svart 16.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2013 Jeg demonterte kjølerne fra motorene komplett. Fikk de overhalt på verksted. De hadde lekkasjer i bunnen av "inserten", måtte loddes om på nytt. Så jeg har ikke erfaring med demontering/montering av selve inserten. Mine kjølere var det heller ikke sink på, som bildet tydelig viser. Har undersøkt en del, men har ikke funnet original sink fra volvo som er ment å passe til disse kjølerne. Tror nok det er en fordel å få det ettermontert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.