Maruma Svart 23.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2013 Skrur du den av og tar deg en oslotur kan jeg titte på den en kveld jeg, surt å ikke ha båt som virker og om det er dette som er problemet er det jo verdt jobben uansett. Om du ikke holder til altfor langt unna kan jeg komme og ta en titt på hele stasen om du sponser driftskostnader fram og tilbake. Send meg en PM om du er interessert :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bm1981 Svart 24.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2013 Kaptein Gjelseth. Pm sendt. Sitér dette innlegget Link to post
Bm1981 Svart 25.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 Ja, da har jeg hatt besøk av den snilleste mannen som tok seg bryet med å kjøre fra Oslo til Fredrikstad får å rense forgasseren min. Som han forøvrig fant mye rart i:-) det var veldig mye hvit guffe. Som visstnok var vann og flere et par tette dyser. Så han friskmeldte motoren:-) tusen hjertelig takk Kaptein Gjelseth:-) dette er det ikke mange som hadde gjort:-) Sitér dette innlegget Link to post
Maruma Svart 25.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 Bare hyggelig Bm, får håpe det holder ei stund nå da :-) Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 25.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 Flott at det løste seg Sitér dette innlegget Link to post
Bm1981 Svart 25.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 Ja gleder meg veldig til en ordentlig prøvekjøring i morra. Har endelig en go følse på detta. Å det har jeg ikke hatt på lenge;-) å herr kaptein, alt takket deg;-) Sitér dette innlegget Link to post
Bm1981 Svart 29.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2013 Hei alle sammen. Da har jeg hatt gleden av å brukt båten ca 15 timer i helga. Uten noen antydninger til problemer:-) går som en drøm. Tusen takk får alle innspill og svar. Kommer gått med når man ikke har greie på innenbordsmotor. Men man lærer stadig;-) og jeg vil ønske alle en fortsatt god sommer alle godtfolk;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.