PaulS Startet 16.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2013 Hei! Noen som har erfaring med Davids Mekaniska I Gøteborg når det gjelder kvalitet og service? Jeg vurderer å kjøpe oljlekjøler og/eller sjøvannspumpe til VP der. Prisene er hyggelige, så da blir man jo noget skeptisk? Takker:) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 17.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2013 Er det disse? ser ut som det er noe brukt som også selges.. Så da hadde jeg tatt turen selv.. Det er ikke lange biten fra Oslo, og da kan en gjøre en tryggere handel.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
PaulS Svart 17.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2013 Ja, det er rett sjappe, ja. Det de selger som er brukt skal være gjennomgått står det....men, som du sier kan være lurt å ta turen. Kunne jo kombineres med tur til Liseberg sammen med barna:) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 18.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2013 Tror det er lurt ja, da finner du sikker noe annet som du ikke var klar over at du trengte.. Men Gøteborg er jo en fin by.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Fjord28cs Svart 18.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2013 Jeg har handlet med David ved flere anledninger, og har fått god sørvis. Kvalitet og pris henger sammen, men jeg mener jeg har fått god valuta for pengene. Anbefaler at du ringer på forhånd og sjekker om han har det du er på,jakt etter. Dersom han ikke har det skaffer han det på noen dager. Ta med den defekte delen. Du får bedre pris ved innbytte. Sitér dette innlegget Link to post
Bull Svart 26.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2021 (redigert) Ligg unna! Jeg har reist dit 3 ganger, og mottatt 3 defekte dieselpumper på rad. Til slutt anså jeg det som tap. Kvittering var umulig å få. De er flinke til overmale, men ikke stort annet. Hyggelige folk, det skal de ha. men det er jo bare en skraphandel. Redigert 26.Mai.2021 av Bull (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Range Rover Svart 26.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2021 Jeg har dessverre også varierte erfaringer. I mitt tilfelle var ikke alternativene så mange, men nå har jeg dessverre opplevd for mange (4) tilfeller hvor tingene har virket enda dårligere enn forventet. Hyggelige folk og de har haugevis av deler, så om man trenger noe mystisk så er det i alle fall et sted de antagelig har delen. Det gjelder å være forberedt på en del etterarbeid. Og gjøre avtaler om retur om tingen ikke virker. RR Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.